Rozmawianie z ludźmi daje mi życiowego „powera”

A niestety robię to dość rzadko. ZDECYDOWANIE zbyt rzadko. Co jakiś czas pojawiają się dni, w których „mam doła”, i wydaje mi się, że jest to spowodowane właśnie samotnością.

Mam problem

Mówi się, że człowiek jest istotą stadną, że nie powinien przebywać sam. Nie inaczej jest w moim przypadku – lubię spędzać czas w towarzystwie i chciałbym robić to częściej. Oj, dużo częściej. Bo na dzień dzisiejszy, no cóż, niezbyt często spotykam się z ludźmi. I niestety czuję, że nie jest mi z tym dobrze, a wręcz że w pewien sposób mnie to wewnętrznie niszczy. Czuję, że nie jestem jakimś introwertykiem, nie jestem typem samotnika, i że powinienem zdecydowanie poprawić swoje życie towarzyskie.

Chłopie, no to na co ty czekasz??? Chwytaj za telefon i umów się z kimś!

I tu, szanowni państwo, dochodzimy do sedna problemu. Otóż właśnie nie bardzo mam z kim się umówić. Nie mówię, że nie mam znajomych, bo ich mam. Tylko że, no właśnie – to są tylko znajomi. Ja tymczasem potrzebuję kogoś więcej…

Szukam przyjaciela

Prawdziwego przyjaciela. Kogoś, z kim można porozmawiać o byle czym, spędzić miło czas, powygłupiać się itp. Po prostu kogoś, przy kim można czuć się całkowicie swobodnie, nieskrępowanie.

 

Często mam wrażenie, że występujące u mnie niedobory kontaktów międzyludzkich są powodem pewnych trudności i problemów, które bez tego niedoboru byłyby przynajmniej łatwiejsze do zniesienia. Potwierdzenie tej tezy znalazłem nawet w pewnym artykule, pt. Dlaczego powinniśmy szukać przyjaźni?, znalezionym na stronie niesmialosc.net:

Dobrze byłoby, żeby każdy z nas w końcu w swoim życiu natrafił na życzliwą osobę i nie zmarnował nadarzającej się okazji do zbudowania prawdziwej przyjaźni. Wtedy życie jest dużo ciekawsze i barwniejsze. Łatwej też jest wspólnie zmagać się z przeciwnościami losu. Kto ma taką bratnią duszę, to powinien to traktować jako największe swoje osiągnięcie.

Potrzebna dobra zmiana

Muszę przyznać, że swój wolny czas spędzam głównie przed komputerem – i bynajmniej nie na korzystaniu z komunikatorów. Dotychczas przede wszystkim oddawałem się swojej głównej pasji, jaką był webmastering, no ale cóż – klepanie kodu gdzieś w domowym zaciszu, chyba jeszcze nikomu nie przysporzyło nowych przyjaciół. Dlatego też chciałbym obecnie skupić się właśnie na zdobywaniu nowych znajomości, zaś kodzeniem zajmować się niemal tylko zawodowo.

Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Konkretnie moim celem jest stworzenie paczki, składającej się z 4-5 znajomych – myślę, że to byłaby dobra ekipa np. na wyjazd na narty (tak, wiem, że do zimy jeszcze daleko, ale przecież nie zdobędzie się przyjaciół z dnia na dzień 😉 ). Postawiłem więc przed sobą pewne wyzwanie, ale wierzę, że sukces w tym zakresie przyniesie mi wiele korzyści. Trzymajcie więc kciuki, żeby się udało! 🙂

Skomentuj

